Szczegóły znajdziesz w

Polityce prywatności.
Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszej strony. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
16 wrzesień 2013

Oferty pracy

PRZEBIEG PROCESU REKRUTACJI :

KIEROWCA - DOSTAWCA

Obowiązki:

sprawne i szybkie załadowanie i rozładowanie dostaw towaru,
• dystrybucja dostaw towaru do klientów detalicznych firmy,
• częściowe pobieranie wpłat za towar, rozliczanie się z dokumentami oraz kasą,
• dbanie o dobry stan techniczny pojazdu,
terminowe rozliczanie dokumentacji,
dystrybucja oraz przekazywanie materiałów reklamowych i promocyjnych do klientów,

• wykonywanie prac porządkowych na firmie.

Oferujemy:
• umowę o pracę,
• wynagrodzenie adekwatne do powierzonych obowiązków,
• zatrudnienie w firmie o ustabilizowanej pozycji rynkowej,
• możliwość awansu zawodowego,
• pracę z doświadczonym zespołem.

 Od kandydatów oczekujemy:
• prawa jazdy z kat. C,
• kursu na przewóz rzeczy,
• dobrego stanu zdrowia,
• orientacji na rozwiązywanie problemów,
• umiejętności pracy zespołowej,
• samodzielności w działaniu,
• dyspozycyjności.

 Oferty zawierające CV wyłącznie ze zdjęciem, listem motywacyjnym oraz kserokopiami świadectw pracy  prosimy składać osobiście w siedzibie firmy lub przesyłać na następujący adres e-mail: malgorzataratajska@jama-drob.pl Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.


KONSULTANT DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA 
miejsce pracy: Nysa

 Oferujemy:
• umowę o pracę,
• wynagrodzenie adekwatne do powierzonych obowiązków,
• zatrudnienie w firmie o ustabilizowanej pozycji rynkowej,
• możliwość awansu zawodowego,
• pracę z doświadczonym zespołem.


Główne obowiązki:
• telefoniczna obsługa klientów oraz utrzymanie długofalowych relacji handlowych z kontrahentami firmy,
• przyjmowanie zamówień, reklamacji i zwrotów,
• prowadzenie negocjacji cenowych,
• ustalanie akcji promocyjnych na wybrany asortyment,
• kreatywna sprzedaż produktów,
• współpraca z przedstawicielami handlowymi, kierowcami oraz dostawcami.
• pozyskiwanie nowych klientów,
• przygotowywanie ofert adekwatnych do potrzeb klienta,
• monitorowanie rynku i konkurencji,
• przedstawianie okresowych raportów dotyczących wyników pracy.


Od kandydatów oczekujemy:
• wykształcenia min. średniego,
• min. 2-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku,
• dyspozycyjności,
• umiejętności pracy w zespole,
• łatwości w nawiązywaniu relacji z ludźmi,
• umiejętności pracy w stresie i pod presją czasu.
• przebytych szkoleń z zakresu negocjacji oraz sprzedaży,
• znajomości obsługi komputera.
 


SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
miejsce pracy: Wałbrzych
 
Opis stanowiska:
 
  • samodzielne rozliczanie wynagrodzeń pracowników oraz sporządzanie listy płac,
  • sporządzanie deklaracji zgodnie z obowiązującymi przepisami dla ZUS, US i GUS,
  • prowadzenie dokumentacji personalnej pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami kodeksu pracy,
  • sporządzanie dokumentów z zakresu stosunku pracy oraz umów cywilno-prawnych,
  • rozliczanie i prowadzenie ewidencji czasu pracy,
  • prowadzenie i kontrola czasu pracy kierowców,
  • prowadzenie dokumentacji kierowców wymaganej przez ustawę o transporcie drogowym,
  • kontrola i prowadzenie ewidencji urlopów pracowników,
  • administrowanie dokumentacją zasiłkową i naliczanie zasiłków,
  • rozliczanie podróży służbowych pracowników,
  • prowadzenie rejestrów z przeprowadzonych szkoleń i badań lekarskich,
  • przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby księgowości i zarządu,
  • pilnowanie terminów odczytów danych z kart kierowców oraz tachografów,
  • nadzorowanie terminowości przeprowadzenia szkoleń BHP i  wykonania badań lekarskich,
  • bieżące wsparcie pracowników firmy w zakresie dokumentacji i spraw kadrowych,
  • zapewnienie prawidłowego obiegu informacji i dokumentacji.
  • kontakt z instytucjami zewnętrznymi: ZUS, US, GUS, PIP, ITD.
Wymagania:
 
  • wykształcenie wyższe lub średnie,
  • co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku ( w firmie zatrudniającej powyżej 50 osób),
  • doświadczenie w rozliczaniu czasu pracy kierowców,
  • bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz przepisów o czasie pracy kierowców,
  • znajomość programów kadrowo-płacowych: Gratyfikant GT, Płatnik,
  • dodatkowym atutem będzie znajomość programu do rozliczania czasu pracy kierowców: 4Trans,
  • doskonałe zdolności organizacyjne i interpersonalne,
  • komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole,
  • dokładność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
  • odporność na stres.
Oferujemy:
 
  • pracę na pełny etat,
  • wynagrodzenie adekwatne do<