Szczegóły znajdziesz w

Polityce prywatności.
Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszej strony. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
15 październik 2014

Oferty pracy

PRZEBIEG PROCESU REKRUTACJI :

KIEROWCA-DOSTAWCA

(praca w oddziale w Wałbrzychu lub Nysie)

Oferujemy:
-zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
-wynagrodzenie adekwatne do powierzonych obowiązków płatne w terminie do 10-tego dnia każdego miesiąca,

-system pracy jednozmianowy, w godzinach wczesno rannych na terenie woj. dolnośląskiego,
- zapewniamy odzież i obuwie ochronne,
- wysokie standardy etyczne i pracownicze (przestrzeganie norm czasu pracy kierowców),
- zapewniamy śniadania oraz ciepłe napoje,
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,

- zadbaną i sprawną technicznie flotę pojazdów,
- zatrudnienie w firmie o ustabilizowanej pozycji rynkowej,
- możliwość awansu zawodowego

 

Obowiązki:

sprawne i szybkie załadowanie i rozładowanie dostaw towaru,
• dystrybucja dostaw towaru do klientów detalicznych firmy,
• częściowe pobieranie wpłat za towar, rozliczanie się z dokumentami oraz kasą,
• dbanie o dobry stan techniczny pojazdu,
terminowe rozliczanie dokumentacji,
dystrybucja oraz przekazywanie materiałów reklamowych i promocyjnych do klientów,

Od kandydatów oczekujemy:
• dobrego stanu zdrowia,
• orientacji na rozwiązywanie problemów,
• umiejętności pracy zespołowej,
• samodzielności w działaniu,
• dyspozycyjności.


Oferty zawierające CV wyłącznie ze zdjęciem, listem motywacyjnym oraz kserokopiami świadectw pracy  prosimy składać osobiście w siedzibie firmy lub przesyłać na następujący adres e-mail:malgorzataratajska@jama-drob.pl Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.


KONSULTANT DS. OBSŁUGI KLIENTA

(praca w oddziale w Wałbrzychu)

Oferujemy:
-zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
-wynagrodzenie adekwatne do powierzonych obowiązków płatne w terminie do 10-tego dnia każdego miesiąca,

-praca w systemie trzyzmianowym,
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,

- zatrudnienie w firmie o ustabilizowanej pozycji rynkowej,
- możliwość awansu zawodowego
.

Główne obowiązki:
• telefoniczna obsługa stałej bazy klientów oraz utrzymanie długofalowych relacji handlowych z kontrahentami firmy,
• przyjmowanie zamówień, reklamacji i zwrotów,
• prowadzenie negocjacji cenowych,
• ustalanie akcji promocyjnych na wybrany asortyment,
• kreatywna sprzedaż produktów,
• współpraca z przedstawicielami handlowymi, kierowcami oraz dostawcami.

Od kandydatów oczekujemy:
• wykształcenia min. średniego,
• min. 2-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku,
• dyspozycyjności,
• umiejętności pracy w zespole,
• łatwości w nawiązywaniu relacji z ludźmi,
• umiejętności pracy w stresie i pod presją czasu.
• znajomości obsługi komputera.