Szczegóły znajdziesz w

Polityce prywatności.
Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszej strony. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

DOBRY SKLEP MIĘSNY

KUPUJ TYLKO W DOBRYCH SKLEPACH MIĘSNYCH!

Regionalne Stowarzyszenie Handlowe „Dobry Sklep Mięsny” będzie jedynym zrzeszeniem Dobrych Sklepów Mięsnych (sklepów detalicznych), które ma za zadanie skuteczną integrację Jama Sp. Z o.o. z naszymi obecnymi oraz potencjalnymi odbiorcami detalicznymi, a także odbiorcami ostatecznymi - konsumentami. Pomysł narodził się w hurtowni Jama Sp. Z o.o. w Wałbrzychu, będącej jednym z głównych dostawców mięsa, drobiu, wędlin i serów.

Sieć ma na celu połączenie interesów właścicieli sklepów, dystrybutorów, producentów oraz konsumentów.

Sklepy, które będą funkcjonować w ramach Stowarzyszenia muszą spełniać określone wymagania. Na tej podstawie nadawane będą gwiazdki określające stopień realizacji zamierzeń „Dobrego Sklepu Mięsnego”. Od ilości przyznanych gwiazdek zależy szerokość przyznawanego wsparcia handlowego.

 W projekcie mogą wziąć udział sklepy spełniające wymóg określonej powierzchni sprzedażowej, działają na terenie województwa dolnośląskiego i na Opolszczyźnie oraz posiadają dobrą płynność finansową. Do współpracy dobieramy sklepy zarządzane z pasją i zaangażowaniem, które chcą się rozwijać i umacniać pozycję na lokalnym rynku.

„Dobry Sklep Mięsny” oferuje swoim placówkom m.in. efektowny wygląd punktu handlowego, rozpoznawalność przez klientów, fachowe zagospodarowanie i oświetlenie półek oraz ułożenie towarów zgodnie z doświadczeniem i wiedzą profesjonalistów. Sklepom przystępującym do Zrzeszenia zapewnimy dostęp do wiedzy i narzędzi, które pomogą w wyróżnieniu ich spośród reszty sklepów o podobnym profilu.   

Dzięki kumulacji zamówień z „Dobrych Sklepów Mięsnych” ceny oferowane na te placówki będą niskie,   a producenci będą chętniej uczestniczyć w działaniach promocyjnych wspierających sprzedaż.

Do działań mających na celu zachęcenie klientów do zakupów w sklepach Sieci należą:

- cyklicznie wydawana gazetka konsumencka, która zapewnia stałą łączność z klientem,

- liczne promocje organizowane w sklepach Sieci, animacje sprzedaży, oferty specjalne, degustacje oraz ekspozycje,

- profesjonalna obsługa i miłą atmosferę podczas zakupów, dzięki szkoleniom dla personelu sklepów z zakresu marketingowej obsługi klienta.

Zapraszamy do współpracy!




Copyright © Jama 2008 - 2010

« 1 »